Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
NEMZETKÖZI PIACRA GYÚRUNK A SCITEC NUTRITION-NEL!
A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition hosszútávon köteleződött el mellettünk

Feladatunk:

Európa egyik vezető sport-táplálékkiegészítő márkája, a magyar alapítású és irányítású Scitec Nutrition 2019-ben új portfólióval bővült, a Scitec Gym és a Scitec Endurance termékcsaláddal. Az együttműködés során kettős feladatunk volt: egyrészt az újonnan bevezetett termékcsaládok számára teljes, Magyarországra és a nemzetközi piacra szóló social media stratégia elkészítésére, a termékcsaládok ismertségének növelésére, a fogyasztók edukálására szólt a megbízásunk; másrészt a meglévő Scitec Pro termékeket brand awareness és sales céllal futtatott nemzetközi digitális kampányokkal kellett támogatnunk.

A Gym és az Endurance esetében, mint minden új (al)márka bevezetésekor, az együttműködés első időszakában a key visualok finomítása, az akciótervek készítése, a KPI-ok felállítása, valamint content stratégia megalkotása volt a legfőbb feladat. A social media stratégia mentén ezt követően megkezdődhetett a napi munka az új csatornák (magyar és global) létrehozásával. Szakembereink gondoskodtak a Gym és az Endurance termékcsalád számára a magyar, valamint a nemzetközi piacra angol nyelven szánt tartalmak készítéséért, ami mennyiségében (havonta több mint 120 tartalom magyar és angol nyelven) és komplexitásában igazi kihívást rejtett: nem csak klasszikus posztkészítésért, hanem izgalmas fotózásokért, hajnali, edzőteremben és szabadtéren megvalósuló videóforgatásokért, Spotify futós és edzős lista létrehozásáért, valamint legkülönbözőbb tartalmú életmód cikkírásért is feleltek a kollégáink.

A másik nagy feladatkör, Scitec a már korábban meglévő termékeit magába foglaló termékcsalád digitális média-támogatása volt. Ez magába foglalta a célcsoportok, klaszterek felállítását, valamint a legkülönbözőbb PPC kampányok hipertargetálását,  és a rendkívül gyors kampányindítást; többször csak egyes boltok (pl. Lurdy ház) szűk körzetében hirdettünk akciót, ill. az is előfordult, hogy külföldön egy konkurens márka kommunikációs bakijára reagálva kellett azonnali kampányt indítanunk Facebookon.

Eredmények számokban:

  • 17.000 új követő gyűjtése az új Facebook csatornákon,
  • több mint 120.000 interakció az együttműködés kezdete óta

51M+ reach-t és 220 M+ impressiont elért nemzetközi hirdetések menedzselése több mint 15 országban

Ismerj meg minket!
Patrik Social media manager