Szektorában egyedülálló, pontgyűjtő mechanizmuson alapuló hosszú távú lojalitásplatform a Sole-Mizo-nak.
BRIEF:
A Mizo márkához tartozó termékek lojalitás promóció koncepciójának kidolgozása, ennek részeként online platform fejlesztése, valamint a platform és maga a promóció üzemeltetése.
MEGVALÓSÍTÁS:
A platform központi eleme a Mizopersely.hu weboldal, aminek megvalósítása a mi feladatunk volt. A mechanizmus ötvözi a nyereményjátékok és a garantált ajándékok nyújtotta fogyasztói előnyöket, és alternatívát kínál a regisztrációt – első körben – netán elutasítók számára. A részvételi motivációt gamification elem is támogatja. A nyeremények és ajándékok biztosítására partneri networköt építettünk ki. A lojalitás program hangsúlyosan megjelenik a Mizo Facebook oldalán, melynek menedzselését, tartalomgyártását szintén mi végezzük.
EREDMÉNYEK:
Már az első napon mintegy 5.000 egyedi látogató kereste fel az oldalt, akik átlagban közel 9 percet töltöttek márkakörnyezetben, és átlagosan 9 oldalt néztek meg ez alatt az idő alatt. A visszapattanási arány (bounce rate) 20 % alatti volt.