Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
Lidlkonyha.hu tartalommarketing
Hogyan tud egy élelmiszer kiskereskedelmi üzletlánc márka kitűnni a reklámzajból, és az árakciók kommunikálása mellett megkülönböztetni magát?

BRIEF:

Hogyan tud egy élelmiszer kiskereskedelmi üzletlánc márka kitűnni a reklámzajból, és az árakciók kommunikálása mellett megkülönböztetni magát?

MEGVALÓSÍTÁS:

Egy tartalommarketing platformot felépítve organikusan odavonzani és odaszoktatni egy szélesebb, 25+ női főbevásárlókból álló célcsoportot, és szórakoztató, hiteles, originális és hasznos tartalmak mellett ajánlani a márka termékeit. A kampány üzenetét, „Ahány konyha, annyi szokás” koncepciót, két, a célcsoport körében jól ismert véleményvezér, Mautner Zsófia és Széll Tamás mesterszakács bevonásával támogatta a LIDL. A lidlkonyha.hu weboldalra hetente megújuló tartalmakat írunk, melyek a márka négy alappillére köré épültek, amelyek a minőségi, olcsó, friss és egészséges.

A magazintartalmakat Facebook posztokkal támogattuk. A Lidl Konyha saját hírlevele és a recept szórólapok is erősítették a fogyasztói kötődést. Saját média mellett, heti rendszerességgel jelentek meg „lidlkonyhás” tartalmak tematikus magazinokban, az aktuális heti recept pedig a pénteki Blikkben. A két gasztro-influencer lidlkonyhás szakmai szereplésébe való exkluzív betekintés, a hozzájuk kötődő, kiemelt események bemutatása szintén növelte a követői elkötelezettséget.

EREDMÉNY:

A kampány során a weboldal megugró látogatottsága mellett a közösségi csatornák jelentős követőszám növekedést produkáltak. Összesen 547.047 Facebook követő, 6.341 Insta-követő és 5.131 YouTube feliratkozó figyelte a Lidlkonyha tartalmait.

Ismerj meg minket!
Dani Social Media Manager
#SZOCIÁLIS #MÉDIA #HOBBYCHEF #CANON #MINIMAL #TECHNO #BUDO