Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
Internetes Vásárlás Napja - MasterCard promóció
2014-ben – akár csak az előző három évben – több mint 400 webshop kínált csak egy napig élő egyedi kedvezményt a neo által kitalált és megszervezett DotcommerceDay-en.

BRIEF:

Célunk az volt, hogy létrehozzunk egy mozgalmat, ami népszerűsíti az internetes vásárlást, összefogja a hazai webshopokat, és az egy napig tartó promóciónak köszönhetően fellendíti a forgalmat a karácsony előtti időszakban. További cél volt, hogy az esemény főszponzora, a MasterCard üzenetét is közvetítsük az online fizetés előnyeiről, és felépítsünk egy affinis adatbázist.

MEGVALÓSÍTÁS:

Elindítottuk a www.internetesvasarlasnapja.hu keresőoldalt, ahová a webshopok feltölthették akcióikat. A ClassFm-mel együttműködve egész napos nyereményjátékkal hívtuk fel a figyelmet az eseményre, emellett a legnagyobb kiadókkal és sales house-okkal (többek között Origo, Sanoma, CEMP, Mediaworks) is megállapodtunk, akik reklámmal és PR-rel támogatták az eseményt. A MasterCard edukációs tartalmaival a bankkártyás fizetést népszerűsítettük a központi oldalon, ahová image növelő felületekkel (például parallax scrolling take-overrel), eDM-ekkel, bannermegjelenésekkel tereltük a forgalmat. Létrehoztuk az Interneten vásárolni jó Facebook oldalt is, ahol az év többi napján is kommunikáljuk partnereink kedvezményeit.

EREDMÉNYEK:

Több mint 300 ezren keresték fel a DotcommerceDay weboldalát. A csatlakozó webshopok száma meghaladta a 400-at, a többségüknél kiugróan magas forgalom volt aznap (a Játéknet például az év legerősebb napját regisztrálta). A médiakampány eredménye közel 20 millió AV, több mint 200 ezer kiküldött eDM és közel 10 ezer játékos a nyereményjátékon.

Ismerj meg minket!
Móni senior media planner
#STRATÉGIA #KREATÍV #MEGMONDTAM #FAMILY #TRAVEL