Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
HBO Trónok harca alkalmazás
Facebook app az V. évad felvezetésére és a fence-sitterek rajongóvá konvertálására.

BRIEF:

Tőkét kovácsolni a Trónok harca rajongótáborából a fence-sitterek nézővé konvertálásával.

MEGVALÓSÍTÁS:

Légy király! nyereményjátékkal megtámogatott facebook applikáció indítása 10 nappal az új évad világpremiere előtt. Napi kérdések az 1. évad epizódjainak bevonó és megragadó jeleneteiből, amihez segítségül az app-ból elérhetővé tettük a teljes első évadot. Napi játékosszámhoz kötötten páros belépőket sorsoltunk a premier előtti díszbemutatóra. A fődíj nyertese luxuskörülmények között egy Kastélyhotel lakosztályában, harmadmagával, 3 napon át hangolódhatott rá az új évadra.

EREDMÉNYEK:

Az applikációt több mint 25.000-szer használták a felhasználók és a megosztási arány 20% feletti volt. Az első évad részeire jelentős forgalmat tereltünk.

Ismerj meg minket!
Juci Junior Account Manager
#reggeliedzes #harrypotter #mutimitsütsz #utazas