június 14. 08:48
A gyógyszercég bennünket választott új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához.

Az NLCaféval közösen dolgoztuk ki azt a natív hirdetési koncepciót, amelyben testreszabott tartalmakkal szólítjuk meg a különböző életfázisban lévő célcsoportbeli nőket. A szervezet számára átalakítás nélkül hasznosítható folátot, DHA-t (omega-3 zsírsav) és vasat is tartalmazó Biovital® Mom&Baby egyik nagy előnye ugyanis, hogy a gyermekvállalás tervezésétől kezdve a várandósságon át a szoptatás végéig lehet szedni, a terhesség során nem kell készítményt váltani. Így három, valójában nagyon eltérő élethelyzetnek megfelelő cikkek, témák olvashatóak a Vigyázz, kész, baba! rovatban az NLCafén, amely mellett a piacvezető Baba-mama oldal, a Babaszoba.hu kap még kiemelt szerepet a kampányban.

A feladatot tenderen nyertük, és a megbízásban szerepet játszott, hogy ügynökségünknek több mint 10 éves tapasztalata van saját és hirdetői content marketing projektek fejlesztésében és menedzselésében.

Ismerj meg minket!
László back office manager
#laca #partizan #hazonkívul