Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
június 14. 08:48
A gyógyszercég bennünket választott új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához.

Az NLCaféval közösen dolgoztuk ki azt a natív hirdetési koncepciót, amelyben testreszabott tartalmakkal szólítjuk meg a különböző életfázisban lévő célcsoportbeli nőket. A szervezet számára átalakítás nélkül hasznosítható folátot, DHA-t (omega-3 zsírsav) és vasat is tartalmazó Biovital® Mom&Baby egyik nagy előnye ugyanis, hogy a gyermekvállalás tervezésétől kezdve a várandósságon át a szoptatás végéig lehet szedni, a terhesség során nem kell készítményt váltani. Így három, valójában nagyon eltérő élethelyzetnek megfelelő cikkek, témák olvashatóak a Vigyázz, kész, baba! rovatban az NLCafén, amely mellett a piacvezető Baba-mama oldal, a Babaszoba.hu kap még kiemelt szerepet a kampányban.

A feladatot tenderen nyertük, és a megbízásban szerepet játszott, hogy ügynökségünknek több mint 10 éves tapasztalata van saját és hirdetői content marketing projektek fejlesztésében és menedzselésében.

Legújabb hírek
Az úttörő témaválasztás mellett egy rendhagyó előadásformát is felavatottunk a Dumaszínházban megtartott chatmarketingről szóló Enter!Digital® képzésünkön.
szeptember 28. 13:46
Próbáld ki az agency life generator chatBOT-unkat, és nevess velünk! Vagy rajtunk.
szeptember 14. 07:57
Újabb kreatívmegbízást kaptunk a legnagyobb hazai szállodavállalattól.
szeptember 07. 16:34
Ismerj meg minket!
Judit director of administration
#coach #jóga #túra #sudoku