Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2017. december 21. 10:03
Viber matricacsomagot terveztünk az Utazómajomnak

A közelmúltban publikált reprezentatív Viberkutatásunk eredményeit is figyelembe vettük az „Utazás majomszokás” névre keresztelt sticker pack elkészítésénél.

A legnépszerűbb hazai online utazós portál, az Utazómajom tavasszal elsők között nyitott public accountot a Viber csevegő programban, azonban nem a Viberen jelenlévő márkák számára megszokott utat járta eddig. Ugyanis követőit nem matricacsomag piacra dobásával szerezte – melynek ingyenes letöltésével a viberezők egyúttal a márka követőivé is válnak –, hanem organikus úton építette fel tizenkétezer fős táborát, akik direkt Viberüzenetek formájában kapják a legfrissebb útiajánlókat vagy éppen error fare-eket. Év végén azonban az Utazómajom is megjelentette a saját matricacsomagját, melynek elkészítését ránk bízta.

Animált matricákat terveztünk, ezt megoldást Magyarországon eddig egyedül a Sziget használta a matricáihoz. Magát az animálást a Viber kollégái végzik, mi pedig a key visualt, a matrica képfázisokat, illetve a kísérő Viberbannert készítettük.

A teljes matricacsomag megtekinthető a neo.viberkutatas.hu oldalunkon, ahol ingyenesen hozzáférhető a reprezentatív Viberkutatás legfontosabb adatai, illetve a Viberen jelenlévő hazai márkák nyilvános fiókjainak adatai és matricacsomagjai.

Legújabb hírek
Benda Gergely veszi át május 1-jétől a neo operatív irányítását, Soós Gergely eddigi ügyvezető tulajdonosként piacépítéssel foglalkozik a jövőben.
április 26. 13:07
A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást megnyertük.
április 18. 09:16
Tendert nyertünk, és életmód portált indítottunk az idősebb korcsoportok számára.
március 28. 09:23
Ismerj meg minket!
Noémi Junior Media Planner
#macskamánia #mesélő #szereteksütni