augusztus 07. 09:53
Hajrá, MOL, hajrá, MOL Csapat!

A FINA Vizes VB-re időzítve kezdtük el a munkát a molcsapat.hu feladatain. A megbízást a tartalommarketing- és a hozzá tartozó közösségi média-stratégia kidolgozására, a már évek óta működő molcsapat.hu oldal áttervezésére, valamint az üzemeltetésre kaptuk.

A molcsapat.hu-t a MOL Nyrt. azzal a céllal hozta létre, hogy az általa támogatott sportolók, egyesületek és a szurkolók személyes, közvetlen találkozási felületeként. A mi egyik fő törekvésünk, hogy a sporthír definíciójába új, korszerű megközelítést vigyünk. Ennek eredményeképpen az elkészült új portálba bekerült egy úgynevezett közösségi tartalom hasáb (social feed), amely dinamikus formában a MOL által szponzorált versenyzők, csapatok és szövetségek közösségi és webtartalmait gyűjti össze a felhasználók számára. A molcsapat.hu szerkesztése során az is célunk, hogy a hagyományos webes anyagokban magazinosabb, egyedi, a közösségi és hagyományos online médiatérben is releváns, jól beazonosítható képi és tartalmi világú cikkek szülessenek.

A megbízás első felvonásában a FINA Vizes VB áll a középpontban, hiszen Hosszú Katinkával vagy éppen a női és a férfi vízilabda-válogatottal frissen kibővült MOL Csapattól várjuk a legtöbb érmet ezen a világbajnokságon. A molcsapat.hu emellett a VB időszakában megjelenő „A szurkoló benned van!” kampány landing oldalaként is szolgál, ezért most kiemelt figyelem összpontosul a honlapra.

Ismerj meg minket!
Melinda business unit leader
#SZABADSÁG #AKUTYÁM #PROGRAMMATIC24/7