február 16. 15:36
Január 18-án nyomtunk egy frissítést a korábbi Digitális médiatervezés kurzusunkra, és a sok kérdés, valamint a visszajelzések alapján jól tettük.

Nem először, de nem is utoljára mondjuk: nagyon fontosnak tartjuk a tudásmegosztó, piacépítő projekteket. Ebben a törekvésünkben idén januárban a Kreatív szaklap volt a partnerünk, akiknek ezúton is boldog 25. születésnapot kívánunk! Enter!Digital® képzésünk a Digitális médiatervezés - újratöltve! nevet viselte.

Hogy miért töltöttük újra? Talán nem szükséges hosszan ragoznunk: borzasztóan gyorsan változik a digitális kommunikációs tér és eszköztár, s az ügyfeleinkkel, médiapartnereinkkel és másokkal közösen ezt kell jól (hatékonyan, okosan stb.) illesztenünk a sok szempontból változatlan marketingalapokhoz.

Hogy mivel töltöttük újra a képzést? Kifejezetten kerestük a trendi hívószavakat, de csak azért, hogy mögéjük nézzünk, lehozzuk ezeket a földre, megvizsgáljuk, hogy mi a sallang, és mi a valóban fontos trend. Nem kis vállalás, tudjuk, de a sok-sok heyszíni kérdés, a pozitív visszajelzések és a továbbgondolásra ösztönző javaslatok azt mutatják: értettétek a szándékunkat:)

Amivel foglalkoztunk: online márkaépítés, natív, programmatic, tartalommarketing, fejlesztési projektmenedzsment kisokos marketingeseknek, social és influencer marketing trendek. Amiből visszajelzéseitek alapján még többet akartok a jövőben: esettanulmányok.

És akkor nem marad más, mint elmondani, hogyan láttuk ezt a képzést mi.

A végére pedig egy jó hír: tudásmegosztás vonalon nem kell a következő Enter!Digital® képzésig várnotok: már idén májusban érkezik a Digitális Média Tények Könyve friss kiadása, amely ráadásul tizedik, jubileumi szám lesz. Mi már gőzerővel dolgozunk rajta!

Ismerj meg minket!
Feri business unit leader
#MEETINGENVAGYOK #MINDENAMISOCIALMEDIA #DIVATLETTATÚLZOTTHASHTAGHASZNÁLAT # DIGITAL #NFL