2016. november 10. 09:26
A Pernod Ricard Magyarország megbízásából a Chivas Regal whisky által életre hívott nemzetközi startup verseny hazai digitális kampányán dolgoztunk.

Az 1 000 000 dollár fődíjú versenyre a theventure.com-on lehet jelentkezni. A magyar vállalkozások először itthon mérettetnek meg szakértő zsűri előtt, és a decemberi magyar döntő nyertese 1 millió forint jutalommal a zsebében mehet a nemzetközi döntő felkészítő táborába, majd a New York-i döntőbe.

A kampányban nemzetközi és hazai startup-befektetési, gazdasági és szakmai site-ok szerepeltek, a display reklámok mellett pedig natív hirdetéssel is elértük a lehetséges érdeklődőket.

Legújabb hírek
Január 18-án nyomtunk egy frissítést a korábbi Digitális médiatervezés kurzusunkra, és a sok kérdés, valamint a visszajelzések alapján jól tettük.
február 16. 15:36
Ügyfelünk számára – a húsvéthoz hasonló – kiemelt időszak a karácsony. Ennek megfelelően több nem hagyományos megoldást is bevetettünk a siker érdekében.
január 31. 17:14
Akkor gyere el Enter!Digital® képzésünkre január 18-án.
2016. december 22. 15:15
Ismerj meg minket!
Hajni campaign manager
#banner #travel #ski #kalligráfia #rajz #kert