Nem csak itthon, de nemzetközi szinten is számtalan pozitív, de ugyanakkor negatív példáról is lehet olvasni a sajtóban, amikor egy ifjú sportoló, vagy akár egy befutott olimpikon meggondolatlanul posztol, nem megfelelően használja a közösségi platformokat, ami sokszor a sportolói pályafutásukban és a szponzorkeresésben is komoly fennakadást okoz, vagy annak végét is jelenti – ennek hátterében több esetben az áll, hogy a felhasználók nincsenek tisztában a közösségi média erejével, annak elérésével és tartalmaik „múlandóságával”.
Ezek megelőzésére, a social média platformok gyakorlatias használatára, a pozitív és negatív best practice-ek bemutatására összeállított képzés megtartására kapott immáron második alkalommal felkérést a Neo Interactive, amely a koronavírus helyzet miatt videó alapú, közel kétórás képzés keretében került megtartásra júniusban, közel 60 résztvevővel.
Mindig örömmel tölt el bennünket, hogy a képzést követően az ifjú sportolók megfogadják a tanácsainkat, sokszor már a következő napokban olyan tartalmak születnek a saját közösségi felületeiken, melyeket a képzés során sajátítottak el.
Sok sikert kívánunk nekik mind a sportolói pályafutásuk, mind a közösségi média használatához!