Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2018. április 18. 09:16
A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást megnyertük.

Ügyfelünk, a prémium szegmens No.1 szeszgyártójának magyarországi marketing igazgatója, Mosonyi Csaba elmondta, hogy a két márkánál egyaránt kihívás volt, hogy úgy kellett igazodni a nemzetközi kommunikációs irányokhoz és adaptálni a fő üzeneteket, hogy közben a magyarországi céloknak, a márkák itthoni pozíciójának, a helyi piaci jellemzőknek és célcsoportoknak megfelelő „glokális” kampánykoncepció szülessen.

 

Whisky-t jéggel reklámozunk – relevanciaépítés a Chivasnak:

A Chivas Regal esetében a cél a relevanciaépítés: annak az elérése, hogy a prémium whisky fogyasztása ne kizárólag a felső osztály, az üzletemberek ritka kiváltsága legyen, hanem az örömöket, sikereket egy pohár Chivasszal ünnepeljük meg, baráti társaságban is ezt fogyasszuk.

A nemzetközi „win the right way” kommunikációs üzenet kellő mozgásteret biztosított a számunkra, és a hazai stratégiai koncepciót a sport platformra építettük fel. A kiválasztott jégkorong sportág dinamizmusa, látványossága megfelel a Chivas Regal globális márkakommunikációs elvárásainak, de a hokis témakör felkarolásának oka nem pusztán a látványsportágban és sportolóiban, hanem a magyar jégkorong-válogatott szurkolóinak híresen pozitív attitűdjében is keresendő. Abban, hogy ők mindig a beletett munkát, a sportemberi hozzáállást ünneplik, nem pusztán a számszerű az eredményt, sőt, akár vereség esetén is állva eléneklik a magyar himnuszt a meccs végén, ha kitett magáért a csapat – és mindez nem más, mint a „win the right way” szlogen spontán megtestesülése. További kommunikációs apropó volt, hogy tavasszal épp Magyarország rendezi az IIHF divízió I-es jégkorong világbajnokságot.

A kampányt tehát a hoki vb elé és annak idejére időzítettük, a szurkolói közösség információs központjának számító Jégkorongblog.hu bevonásával. A főcsoportos világbajnokságot is megjárt játékosokat (Szuper Levente, Benk András, Kovács Csaba) ábrázoló display hirdetésekkel együtt lenyűgöző, jégen bemutatott ügyességi feladatokat megosztó szórakoztató videók is készültek. Természetesen a sztárok mellett mindegyikben szerepet kapott a Chivas Regal is. Az egyik videóban például stoplendülettel, a korcsolya külső élével ráfékezve kell a hokisoknak a pálya így feltört jegét a whisky-s pohárba belejuttatni.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=qHNM1XI91eU


Natív imidzskampány a The Glenlivetnek:

A másik megtendereztetett és megnyert márka The Glenlivet, ami a skót felföld első engedéllyel rendelkező whisky lepárlója volt 1824-ben, és ma is ez a vezető single malt, azaz egy lepárlóban készülő malátawhisky. Ahogy a nevében is erre utal a védjegy részét képező névelő. Az általunk tervezett imidzskampány az angol nyelvterületen futó „The whisky, The Glenlivet” kampányt ülteti át a magyarországi fogyasztók számára is könnyen dekódolható formába. Ezért az angol névelővel való szójáték helyett kreatív médiahasználat révén építi a prémium márkát – bár a magasabban pozícionált célcsoport miatt, ritka kivételként a magyar piacra szóló kampányok között, megtartja az angol nyelvet a hirdetésekben. Ugyanígy az is ritka, hogy imidzskampányban natív – azaz a megjelenítő média szerves részének ható – hirdetési megoldást alkalmazzanak, még ha nem is teljesen a tartalommarketingben ismert értelemben.

Az alapkoncepció ugyanis az, hogy a maga területén piacvezető terméket kizárólag olyan oldalakon hirdessük, akik ugyancsak elmondhatják magukról, hogy piacvezetők. A hirdetésben az azt kihelyező médium (nevével, pozíciójával és logójával megjelenve) ajánlja a The Glenlivetet, így a kategóriájában legjobb médium imidzse is segíti, hogy elmélyítsük a fogyasztóban a The Glenlivet éllovas képét. Ilyen oldal volt többek között a Portfolió („THE source of business news”), az Utazómajom (THE travel community”) vagy például a Player.hu („THE men’s magazine”). Emellett a célcsoportot programozott hirdetések is elérték olyan „whitelist oldalakon”, melyek saját ágazatukban szintén „THE médiumnak” minősülnek.

Legújabb hírek
2019. szeptemberétől Pavláth Zita irányítja ügynökségünket, Benda Gergely korábbi operatív igazgató pedig ezzel párhuzamosan a Moneytou szolgáltatást működtető, projektcégként létrejött NeoPay Kft. ügyvezetőjeként folytatta munkáját. Utóbbinak mostanra megszűnt minden kapcsolata a Neo Interactive-val, miután Soós Gergely – aki mindkét vállalkozásban tulajdonos volt – novemberben eladta a NeoPay-ben lévő 50%-os részesedését.
január 15. 16:15
Az egész évben üzemelő akciómagazinunk nem csupán az akcióaggregátor-oldalak versenyében lett az első Black Friday napjának legnagyobb részén, hanem megelőzte az összes nagy webáruházat is az organikus találatok között.
2019. november 29. 12:14
A mai napi világpremier keretében bemutatkozott Moneytou, a Viberbe beépülő azonnali pénzküldő és -fogadó szolgáltatás.
2019. október 03. 12:00
Ismerj meg minket!
Ádám Social media manager
#socialmedia #insta #musician #foreland #azeneazkell