A Papírpárbaj keretében a játékban résztvevők a Sport szelet csokoládék csomagolásával adhatják le voksukat két zenei stílus versenyében. A DJ-k és zenekarok csatájában győztes előadók a kampányt záró nyári Sport Buli rendezvényen lépnek majd fel (június 26-án), amelyre a belépőket a promócióban regisztrált játékosok között sorsolják ki. A papírpárbajozók között gazdára talál több tárgynyeremény is: Samsung Corby mobiltelefonok, Samsung netbookok valamint iPodok. A kampány ötlete és a promóciós mechanizmus az Ogilvy-től származik. A neo koncepciója alapján készültek el az ATL kampány grafikai anyagai, az aktivációt támogató, valamint a promóció névadójává lett microsite, a www.papirparbaj.hu és az oldalt támogató online médiakampány kreatívjai. A Papírpárbaj weboldalon a felhasználók élő chat-et folytathatnak a lehetséges fellépőkkel. A sztárchat-et kiegészítik a lehetséges fellépők biográfiái, friss hírek és egy online rádió is. A médiakampány mellett szintén digitális ügynökségünk kezeli a kampányt támogató közösségimédia-jelenlétet is, valamint felelős a nyári rendezvény körüli szóbeszéd generálásáért is, ezért a közösséget aktivizáló online gerilla aktivitással is támogattuk a Papírpárbaj kampányt. A neo jelenleg három másik Kraft márka online kommunikációs feladatait is ellátja (Cote d’Or, Milka, Győri Édes), korábban pedig már a magyarországi Kraft Foods szinte mindegyik márkáján dolgoztunk.