Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
augusztus 10. 10:18
Back-to-school e-kereskedelmi gyűjtőoldallal jelentkeztünk, főtámogatónk a Mastercard.

Az Internetes Vásárlás Napja és a Black Friday akciós online platformjaink tapasztalatait is felhasználva ezúttal az iskolakezdési akciókat szerveztük egy helyre. A Nyárzuhanás oldalon a szülők a tanévkezdéshez, sőt, tágabb értelemben az anyukákhoz, családhoz, őszhöz kapcsolódó kedvezmények közül mazsolázhatnak.

A site-on elérhető akciók augusztus 14. és 20. között érvényesek. A kedvezményező kereskedők között megtalálhatóak a legnagyobb webáruházak – például a Mediamarkt.hu, a Praktiker webáruház vagy az eMAG – csakúgy, mint a kisebb speciális webshopok.

A Nyárzuhanást népszerűsítő kampányban a reklámvakságot legyőzendő szokatlan, anim gif bannereket használunk. Ugye milyen aranyosak Ádám kollégánk csemetéi!?

Továbbá programmatic rendszerekben forgalomterelő, dinamikusan változó kreatívokat jelenítünk meg rotálva a számtalan különböző akciót. Az online hirdetések mellett rádiós szpotok is segítik, hogy az egyhetes időszakban minél többen eljussanak a Nyárzuhanás.hu-ra.

Több évre visszanyúló együttműködésünk legújabb fejezeteként az oldal főtámogatója a Mastercard, aki számára a bankkártya használat ösztönzését és az ezzel kapcsolatos edukációt biztosítja – ezúttal – a Nyárzuhanás. Az eseményben résztvevő e-kereskedők felé pedig a Magyar Posta csomagküldő szolgáltatása, az MPL jelenik meg B2B kommunikációval.

Ismerj meg minket!
Balázs business unit leader
#DOUBLECORTADO #AWOLNATION.SAIL #CARBONARA #MÉSQUEUNCLUB #READYPLAYERONE