Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2019. május 14. 12:40
A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition hosszútávon köteleződött el mellettünk

Multinacionális ügynökséghálózat helyett minket választott a Scitec az év eleji Social Media tenderén. „Nincsen ugyan külföldi irodájuk, de mind abszolút, mind relatívan a neo demonstrálta a legmeggyőzőbben azon készségeket és kompetenciákat, amiket fontosnak tartunk egy ügynökségnél.” – magyarázta döntésüket Gyenes András, a Scitec vezérigazgatója.

Az együttműködés első célkitűzése, hogy 13 európai országra nézve nyerő hirdetési stratégiát alakítsanak ki szakembereink a testépítő célközönségnek szánt márkákra vonatkozóan. Azaz mindegyik ország közösségi média hirdetéseinek menedzselése a kezünkbe került az idei évtől. Összetett a kezelendő helyzet, mert az érintett országokban nemcsak a fogyasztási szokások, hanem az értékesítési csatornák is eltérők. Ezek a feladatok tökéletes „bemelegítő gyakorlatok” a stratégiai célkitűzésünk, a nemzetközi terjeszkedés megvalósításához.

Az együttműködésünk során nagyon szigorúan ellenőrzött keretek között lehet végezni a marketing feladatokat, mert a termékkategória specialitása megköveteli, hogy az elkészült anyagokban csak tudományosan alátámasztott állítások szerepelhetnek, amik továbbra is fenntartják a márka iránti fogyasztói bizalmat. A Scitec ugyanis elkötelezett híve az egészségnek és a tiszta versenynek. Ezt igazolja a Scitec Institute léte, ami a versenysportolók felkészülését támogatja, illetve a MOB-bal kötött szponzori megállapodásuk is.

Ezek ismeretében kifejezetten büszkék vagyunk rá, hogy a tenderen nekünk szavaztak bizalmat!

Legújabb hírek
2019. szeptemberétől Pavláth Zita irányítja ügynökségünket, Benda Gergely korábbi operatív igazgató pedig ezzel párhuzamosan a Moneytou szolgáltatást működtető, projektcégként létrejött NeoPay Kft. ügyvezetőjeként folytatta munkáját. Utóbbinak mostanra megszűnt minden kapcsolata a Neo Interactive-val, miután Soós Gergely – aki mindkét vállalkozásban tulajdonos volt – novemberben eladta a NeoPay-ben lévő 50%-os részesedését.
január 15. 16:15
Tavaly karácsony előtt úgy döntöttünk, hogy egy különleges meglepetéssel készülünk ügyfeleinknek és partnereinknek: mégpedig a jótékonyság szívet melengető érzésével.
január 08. 10:54
Az egész évben üzemelő akciómagazinunk nem csupán az akcióaggregátor-oldalak versenyében lett az első Black Friday napjának legnagyobb részén, hanem megelőzte az összes nagy webáruházat is az organikus találatok között.
2019. november 29. 12:14
Ismerj meg minket!
Dávid BUSINESS UNIT LEADER
#digital #víz #Ross