január 31. 17:14
Ügyfelünk számára – a húsvéthoz hasonló – kiemelt időszak a karácsony. Ennek megfelelően több nem hagyományos megoldást is bevetettünk a siker érdekében.

November második felétől futott a Dr. Oetker immár hagyományos karácsonyi kampánya, melynek digitális feladatain a neo dolgozott. Ügyfelünk célja a kommunikációval az volt, hogy növelje a sütnijó.hu! oldalának látogatószámát.

Ennek érdekében erőteljesen építettünk a tartalommarketingre. A karácsonyi tartalmak egyrészt receptek voltak, másrészt olyan magazintartalmak, amelyek a karácsonyhoz, az ünnepléshez, az ünnepi várakozáshoz és előkészületekhez kapcsolódtak.

A kampány gerince egy natív megjelenés volt, amelyet az NLC-vel közösen valósítottunk meg, hasonlóan a húsvéti kampányhoz.

A sütnijó.hu!-ra emellett hagyományos display, szponzorációs, programmatic és programmatic natív megoldásokkal tereltünk.

Hangsúlyos elem volt a remarketing is, az ennél alkalmazott kreatívokat hetente többször módosítottuk, a megelőző napok olvasottsági adatai alapján.

Legújabb hírek
Ezt a három eszközt mixeltük egybe elsőként Magyarországon, a Dr. Oetker Befőzés kampányában.
június 26. 12:35
A gyógyszercég bennünket választott új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához.
június 14. 08:48
Marketingesek és médiások ezrei lapozgathatják a jubileumi számot, amelyet 5.000 nyomtatott példányban terjesztünk.
június 06. 11:47
Ismerj meg minket!
Adrienn operator
#MACSEB #BEBEK #MINISCULPTURE #OLVASÁS #VIDÁMSÁG #OUTDOOR #PIZSINAP #RAJZ