Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
január 31. 17:14
Ügyfelünk számára – a húsvéthoz hasonló – kiemelt időszak a karácsony. Ennek megfelelően több nem hagyományos megoldást is bevetettünk a siker érdekében.

November második felétől futott a Dr. Oetker immár hagyományos karácsonyi kampánya, melynek digitális feladatain a neo dolgozott. Ügyfelünk célja a kommunikációval az volt, hogy növelje a sütnijó.hu! oldalának látogatószámát.

Ennek érdekében erőteljesen építettünk a tartalommarketingre. A karácsonyi tartalmak egyrészt receptek voltak, másrészt olyan magazintartalmak, amelyek a karácsonyhoz, az ünnepléshez, az ünnepi várakozáshoz és előkészületekhez kapcsolódtak.

A kampány gerince egy natív megjelenés volt, amelyet az NLC-vel közösen valósítottunk meg, hasonlóan a húsvéti kampányhoz.

A sütnijó.hu!-ra emellett hagyományos display, szponzorációs, programmatic és programmatic natív megoldásokkal tereltünk.

Hangsúlyos elem volt a remarketing is, az ennél alkalmazott kreatívokat hetente többször módosítottuk, a megelőző napok olvasottsági adatai alapján.

Ismerj meg minket!
Mónika ambience & communications manager
#mó #ambience&communicationsmanager #loveandpeace #forreal