Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2010. január 07. 15:32
Bővült az Auchan árösszehasonlító oldalán elérhető szolgáltatások köre, közösségi funkciók is elérhetők, könnyebb lesz a keresés és kényelmesebb a website használata.

A www.hiperarak.hu weboldal 4 áruházlánc (Auchan, Tesco, Cora, Interspar), árainak összehasonlítására szolgál 600 termék vizsgálata alapján. Januártól az Auchan szélesebb tartalmat nyújt a honlapra látogatóknak, így - tartalomszolgáltatókkal megállapodva - hozzáférhetővé tesz más honlapokon megjelent ár-összehasonlításokat, rendelkezésre bocsát saját és külső statisztikákat, elemzéseket, továbbá a szezonális termékek összehasonlításával bővíti a szolgáltatások körét. Egyszerűsödik a weboldal struktúrája is, miközben az érdeklődők ellátogathatnak a blog-ra, ahol véleményt is cserélhetnek egymással. Ezen felül a honlap automatikus hírlevelet küld az erre feliratkozóknak, illetve a legfontosabb újdonságok követhetővé válnak a Hiperárak Twitter oldalán is. "Az indulás óta eltelt 4 hónapban több tízezer látogatót regisztráltunk a www.hiperarak.hu honlapon, amely sokaknak mára rendszeres tájékozódási, információ-szerzési forrássá vált. Az új szolgáltatásokkal, szélesebb tartalommal és könnyebb használattal szeretnénk még több látogatót vonzani a honlapra, és arra törekszünk, hogy az információ-források bővítésével még objektívebb képet tudjunk adni az érdeklődőknek." - mondta Jean-Paul Filliat az Auchan vezérigazgatója a fejlesztésekről.

Legújabb hírek
2019. szeptemberétől Pavláth Zita irányítja ügynökségünket, Benda Gergely korábbi operatív igazgató pedig ezzel párhuzamosan a Moneytou szolgáltatást működtető, projektcégként létrejött NeoPay Kft. ügyvezetőjeként folytatta munkáját. Utóbbinak mostanra megszűnt minden kapcsolata a Neo Interactive-val, miután Soós Gergely – aki mindkét vállalkozásban tulajdonos volt – novemberben eladta a NeoPay-ben lévő 50%-os részesedését.
január 15. 16:15
Tavaly karácsony előtt úgy döntöttünk, hogy egy különleges meglepetéssel készülünk ügyfeleinknek és partnereinknek: mégpedig a jótékonyság szívet melengető érzésével.
január 08. 10:54
Az egész évben üzemelő akciómagazinunk nem csupán az akcióaggregátor-oldalak versenyében lett az első Black Friday napjának legnagyobb részén, hanem megelőzte az összes nagy webáruházat is az organikus találatok között.
2019. november 29. 12:14
Ismerj meg minket!
Móni senior media planner
#STRATÉGIA #KREATÍV #MEGMONDTAM #FAMILY #TRAVEL