Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
június 23. 12:33
Ahogyan az első évfolyamnál a 2008-as gazdasági válság, úgy most a koronavírus sem akadályozta meg a digitális piaci áttekintésük kiadását. Igaz, a tartalmat részben át kellett szabni az új körülményeknek megfelelően.

Digitális és tartalommarketing ügynökségünk immár tizenharmadik alkalommal adja ki a Digitális Média Tények Könyvét. A kiadvány a szokott módon a digitális marketing, média és fogyasztás tényeit és trendjeit mutatja be. Az idei fókusztémát a digitális audió- és videótartalmak előretörése szolgáltatja, így több anyag is foglalkozik kifejezetten a streaming- és a podcastpiac fogyasztói és marketinges vonatkozásaival.

Nem megszokottak ugyanakkor a körülmények: a kiadvány készítése közben a koronavírus egészségügyi és gazdasági értelemben is teljesen átformálta a világot, amelyre a DMTK is reagált. Ezért a visszatekintés mellett az előretekintés is hangsúlyosabban megjelent a tartalmak között. Ennek tudható be a szokotthoz képest bő egy hónappal későbbi, egyelőre digital only megjelenés. A DMTK a későbbiekben nyomtatásban is meg fog jelenni, a Kreatív magazinhoz csomagolva.

"A 2008-as válság sem akadályozott meg minket anno, hogy elindítsuk a DMTK-t, és most is mindent megtettünk, hogy a lehetőségekhez képest legfrissebb, leginkább reális képet adjuk a digitális világ nemzetközi és hazai trendjeiről. A streaming – mostanra még inkább kurrens – fókusztémát már a járvány előtt kiválasztottuk, de a megváltozott világrend miatt a screen univerzum összetett és egyre erősödő hatásait nemcsak szakmabeliként, hanem fogyasztóként, szülőként, munkaadóként és munkavállalóként is közvetlenül a bőrünkön érezhetjük. Ezért igyekeztünk minél többet beépíteni a koronavírus piacformáló hatását kutató gondolatokból is" - mondta Soós Gergely, alapító-tulajdonosunk.

A DMTK friss kiadása letölthető az oldalunkon: http://neo-interactive.hu/dmtk/.

Legújabb hírek
A Ringier Axel Springer Magyarország felkérésére bemutattuk a Digitális Média Tények Könyve 2020 legfontosabb eredményeit és az idei év legforróbb trendjeit a Digital Media Campus oktatási programon.
szeptember 04. 06:22
2019 után 2020-ban is a Neo Interactive kapott felkérést, hogy állítson össze egy gyakorlatias előadást a MOL Alapítvány által támogatott ifjú sportolók, edzőik és szüleik számára a közösségi média használatáról, annak előnyeiről és esetleges veszélyeiről.
augusztus 26. 14:01
Ahogyan az első évfolyamnál a 2008-as gazdasági válság, úgy most a koronavírus sem akadályozta meg a digitális piaci áttekintésük kiadását. Igaz, a tartalmat részben át kellett szabni az új körülményeknek megfelelően.
június 23. 12:33
Ismerj meg minket!
Fanni Junior Art director
#graphicdesign #makeup #daschund #cutelittlethings