Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
február 22. 14:20
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!

2020 nyarán indult el a Drive, vagyis a MOL utazási magazinja, aminek online médiakampányaiért a kezdetektől fogva mi felelünk. Fő feladataink 2021-ben sem változtak: digitális megoldások segítségével növeljük a márkaismertség és az oldal forgalmát, ezzel támogatva a stabil olvasói bázis kiépítését.

A tavalyi eredmények alapján egyértelmű volt, hogy a hirdetések hatékonyan támogatják a fő célokat, ezért ügyfelünk fél évvel meghosszabbította a kampányt. A tanulságok szintetizálása után optimalizáltuk a médiamixet, valamint házon belül tervezhettük meg a kampány kreatív elemeit is. Ezekből az új kreatívokból láthatjátok az „első fecskéket” a cikkben.

Összefoglalva: ha utazási tippeket, élménybeszámolókat vagy a legjobb kirándulóhelyeket keresed, nézz fel a https://drivemagazine.eu/hu/ oldalra!

Legújabb hírek
Felkértük Bolla Fanni Art Director kollégánkat, hogy vezessen be minket az elmúlt évek UI trendjeibe. Cikkünk első részében a már egy ideje uralkodó megoldásokról olvashattok.
április 12. 16:07
Minket választott a Dr. Oetker, hogy közösen vigyük sikerre a Ristorante márka első digitális fókuszú image kampányát.
április 07. 09:19
2020 első negyedének végén két előadást is tartott Novák Ferenc, social media business unit vezetőnk. Ezekről olvashattok most egy-egy rövid beszámolót, kattintsatok a részletekért!
április 01. 12:49
Ismerj meg minket!
Anett account manager