Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2017. szeptember 28. 13:46
Az úttörő témaválasztás mellett egy rendhagyó előadásformát is felavatottunk a Dumaszínházban megtartott chatmarketingről szóló Enter!Digital® képzésünkön.

A Facebook Messenger és a Viber csevegő-applikáció nyújtotta marketinglehetőségek köré épültek tréningünk anyagai, de szélesebb kitekintést is kaptak a résztvevők a különböző chatplatformok világára a Snapchattől a Whatsappon át a kínai WeChatig. Előadásaink azzal a szándékkal készültek, hogy a résztvevők gyakorlati tudással vérteződjenek fel a nap végére, ha a közeljövőben a nagyon időszerű chatmarketing tevékenységbe fognak. Hiszen akár ismertség-építési célú reklámozásról van szó a mára már tömegmédiának számító két nagy „hazai” chatplatformon, akár például a relevanciaépítés okán használt posztokról egy márka Viber-hírfolyamán, vagy, mondjuk, konverziós célú, a tömeges sms-küldést kiváltó push notification formájú direkt üzenetről, netán hírlevelekről chatBOT segítségével, a marketingkommunikáció és márkaépítés minden szakaszát lefedhetik a csevegő-alkalmazások. Sőt, az ügyfélszolgálat és a sales forradalmian új terepét is jelentik az applikációkba fejlesztett automatizált eszközök.

A képzést vendégelőadók esettanulmányai színesítették. Megosztotta tapasztalatait a Viber nyilvános fiókot Magyarországon médiacégként először használó NoSalty, a gyíkemberes matricacsomagot „piacra dobó” Index, a tízezer organikus Viber-követővel bíró Festy in Style divat-influencer, az első magyar chatshop indulását éppen az eseményen bejelentő Talk-a-BOT, valamint a magas vásárlóerővel bíró és nagyon aktív Viber-feliratkozókat gyűjtött Utazómajom.

A nap végén – a hely szellemében – rendhagyó stand-up comedy prezentációban vázolta fel Litkai Gergely a Dumaszínház százezres rajongótábort magáénak tudó Viber public accountjával kapcsolatos tapasztalatait. „A jövőhöz vezető út gyomorgörccsel van kikövezve” című bemutatóból a szakmai eredmények mellett a nézők megtudhatták azt is, mi pontosan az 1 fcm, azaz mit mér a cukiság mértékegysége. Az előadásról készült videót ide kattintva vagy a Viber nyilvános fiókunkból is elérheted: chats.viber.com/neointeractive. Utóbbi helyen a humoros „agency life generátor” chatBOT-unk, a Neobot is megtekinthető, aminek debütálását szintén az Enter!Digital®-ra időzítettük.

Legújabb hírek
Benda Gergely veszi át május 1-jétől a neo operatív irányítását, Soós Gergely eddigi ügyvezető tulajdonosként piacépítéssel foglalkozik a jövőben.
április 26. 13:07
A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást megnyertük.
április 18. 09:16
Tendert nyertünk, és életmód portált indítottunk az idősebb korcsoportok számára.
március 28. 09:23
Ismerj meg minket!
Gergő Ceo