Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
június 26. 12:35
Ezt a három eszközt mixeltük egybe elsőként Magyarországon, a Dr. Oetker Befőzés kampányában.

Végy egy kampánycélt: forgalomterelés a Dr. Oetker Befőzés oldalára.

Válaszd ki a hozzávalókat: programozott hirdetésvásárlás; dinamikusan változó hirdetésvariánsok; reklámszöveg helyett tartalom, azaz receptek.

Gondosan keverd össze az alapanyagokat: használj open RTB-t a nagyobb elérésért és pontosabb optimalizálásért. Jeleníts meg több száz receptet dinamikus bannereken keresztül anélkül, hogy egyenként le kellene gyártani őket. A banner fix részei: logó, rövid kampány üzenet, CTA gomb; dinamikus elemei: a landing oldalból behúzott receptek – recepthez tartozó kép, recept címe, recept rövidített leírása. Prospecting taktika esetén a receptek random jelenjenek meg, míg retargetálásnál figyelj arra, hogy a fogyasztód által már láto(gato)tt recept helyett egy másik receptet mutass. 

Eredmény: a szokványos display kampányokhoz képest jóval magasabb, 0,2 %-os átkattintási ráta, azaz érdeklődő internetezők, akik a bannerhelyeken érdekes tartalommal találkoztak.

És hogy miért úttörő a fenti megoldás? Bár már itthon is elérhetőek automatizált, natív hirdetéseket kiszolgáló rendszerek, de arra még nem volt példa, hogy nem ezeken a platformokon – vagyis nem híroldalakon cikkek alatti ajánlóban megjelenítve –, hanem bármilyen website-on, a megszokott display zónákban, sztenderd IAB formátumokban fussanak tartalomalapú, dinamikusan változó reklámok.

A kampány során a DataXu programozott hirdetési szolgáltatását, a Dynamic Advert Optimizer rendszerét és a Dr.Oetker receptjeit használtuk. Fogyasszátok egészséggel!

Ismerj meg minket!
Linda social media manager
#SMM #CONTENT #READINGISLIFE #ILOVEICELAND #SERIESALLTHETIME #MINDFULNESSCHALLENGE