Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2020. október 27. 16:06
A 2020-as Content+Marketing Awards-on, valamint az Influ-n is egy-egy bronz díjat zsebeltünk be a Telenor Nagyonte őszi influencer kampányával. Ismerd meg díjnyertes kampányunkat!

Feladat

2019 nyarának végén landolt nálunk a brief: tervezzük meg a Telenor őszi social kampányát. A kampány célja az volt, hogy a #nagyonte platform égisze alatt népszerűsítsük a Hipernet szolgáltatását a közösségi médián keresztül. 

Megvalósítás

A megoldásunk a #hipergyorsan kihívás lett: két elismert influencernek kellett elsajátítania a másik szakterületét a Telenor Hipernet segítségével – mindezt két hét alatt. A két kiválasztott véleményvezérnek (Magyarósi Csaba és Kállay-Saunders András) ennyi ideje volt, hogy megtanítsák a másikat énekelni, valamint mobiltelefonnal videót készíteni. Ezt a folyamatot követtük végig a Telenor közösségi csatornáin, valamint az influencerek saját oldalain. 

Eredmények

A kampányt a Telenor, valamint az influencerek követői is azonnal a szívükbe zárták. A kihívás két fő videója a Socialbakers közösségi média elemző oldal adatai alapján a szeptemberi hazai Youtube ranglistán az első és harmadik helyéig repítették a Telenort. És végül, 2020 októberében két díjjal is jutalmazta a szakma a kampányunkat, így kerültek hozzánk a CMA (Content+Marketing Awards) 2020, valamint az Influ 2020 versenyének bronz díjai.

https://www.youtube.com/watch?v=1v9n0Op4xOM

https://www.youtube.com/watch?v=-tQaOb2s0qU

Legújabb hírek
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!
február 22. 14:20
Mielőtt tavaly év végén mi is kiraktuk volna az „ünnepi zárvatartás” táblát, megalkottuk a MOL Limo karácsonyi kampányának médiamixét és influencer stratégiáját. Legújabb case study-nkban erről mesélünk nektek. Ismerjétek meg, hogyan értük el hatékonyan a kampány célcsoportját és melyik influencerre rezonáltak legjobban a jövő Limosai.
február 03. 17:02
A 2020-as ünnepi időszakban debütált a Szökés Pretóriából című film az AMC csatornáján. Ennek az eseménynek a digitális médiakampányára kért fel minket a csatorna – és most megismerhetitek, hogyan alakítottuk ki „szökési mestertervünket”!
január 19. 16:24
Ismerj meg minket!
Feri business unit leader
#MEETINGENVAGYOK #MINDENAMISOCIALMEDIA #DIVATLETTATÚLZOTTHASHTAGHASZNÁLAT # DIGITAL #NFL