Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2017. november 27. 09:31
Egész évben üzemelő akcióinformációs portált indítottunk.

„A Black Friday mára az akciózás szinonimája lett Magyarországon” – írjuk az oldal bemutatkozójában. A szerkesztőink ezért nem csak az eredeti Fekete Pénteken, hanem az év során folyamatosan válogatják és publikálják a shopperek számára izgalmas akciókat. Persze a legnagyobb és legtöbb akció egyszerre, november utolsó péntekjén zúdul rá a vásárlókra. Ki ne ismerné azt az érzést, hogy itt a rengeteg kedvezmény, de melyiket is válasszam, melyik éri meg igazán? Erre nyújtunk megoldást a HelloBlackFriday.hu-val oly módon, hogy a webáruházak számára ingyenes lehetőséget biztosítunk, hogy feltöltsék az oldalra a legjobb akcióikat. Boltonként maximum hármat, ami eleve garantálja, hogy csak a legjobb akcióikat válasszák ki ide a kedvezményezők.

A vásárlók pedig a több száz webáruház ajánlatában különböző szempontok szerint kereshetnek. Válogathatnak például a szerint, hogy százalékos, forintban nyújtott, ingyenes házhozszállítási vagy vásárlás utáni, ajándék típusú kedvezmény érdekli őket. De kereshetnek témakörök szerint is: játékok, ruhák, lakberendezési tárgyak, elektronikai cikkek, könyvek, filmek, házi kedvencek, autó-motor, barkács, egészség, oktatás, gourmet, sport, zene és még sok egyéb kategóriában találhatnak akár 80%-os kedvezményeket is.

Az akciókon túl is van élet, ezért az oldal magazin részében részletes ismertetők olvashatók a legismertebb webáruházakról, online vásárlási „kisokos” cikkekben nyújtanak segítséget, hogy profi internetes vásárlókká váljunk, vagy éppen az online szexvásárlástól a Lego-történeten át a Black Friday roham túlélőcsomag bemutatásáig színes hírek adnak szórakoztató bepillantást a legnépszerűbb vásárlással kapcsolatos témákba.

A HelloBlackFriday.hu oldalt hét éves „akciósnapi” tapasztalattal a hátunk mögött indítottuk. A Black Friday előképének tekinthető Internetes Vásárlás Napja mellett a Neo további tematikus „big day”-eket is szerveztünk az év folyamán: ilyen volt a tavaszi SzabadPéntek, a nyár végi Nyárzuhanás és a gyerekajándékokra specializálódott GyerekPéntek.

Legújabb hírek
Benda Gergely veszi át május 1-jétől a neo operatív irányítását, Soós Gergely eddigi ügyvezető tulajdonosként piacépítéssel foglalkozik a jövőben.
április 26. 13:07
A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást megnyertük.
április 18. 09:16
Tendert nyertünk, és életmód portált indítottunk az idősebb korcsoportok számára.
március 28. 09:23
Ismerj meg minket!
Dani Social Media Manager
#SZOCIÁLIS #MÉDIA #HOBBYCHEF #CANON #MINIMAL #TECHNO #BUDO