Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2020. október 22. 15:10
Milyen hozzávalók kellenek ahhoz, hogy kisüssük Magyarország legmenőbb receptmagazinját? Minőségi alapanyagok és egy profi csapat. Kattints és ismerd meg, milyen egy hamisítatlan digitális-kulináris élmény!

2011-ben indult el a Dr. Oetker online receptmagazinja, a sütnijó.hu. Mi 2015-ben kapcsolódtunk be a platform kommunikációs fejlesztésébe, azóta az oldal megjelenése, tartalmi struktúrája és digitális kampányai is a Gombocz utcai irodánk (boszorkány)konyhájában készülnek.

Idén a legfontosabb feladatunk az volt, hogy megújítsuk az oldal felépítését és UX/UI szempontból javítsunk a felületen – vagyis új köntösbe öltöztessük kedvenc receptmagazinunkat. 

A projekt célja és a koncepció

A projekt célja volt, hogy egy felhasználóbarát felületet hozzunk létre, ahol szívesen böngésznek, és töltenek el hosszabb időt a felhasználók. UX szempontból megvizsgáltuk a konkurencia oldalait és összegyűjtöttük azokat az elemeket, amelyek a leginkább segítik a felhasználót abban, hogy megtalálják a számukra legfontosabb, legérdekesebb tartalmakat.

Az oldal tervezése során a tartalmat helyeztük a középpontba. Mindent annak rendeltünk alá, hogy a felhasználók könnyen megtalálják a számukra érdekes recepteket, videókat vagy cikkeket. Fontos szempont volt, hogy ne csak felkeltsük, hanem meg is tudjuk tartani a felhasználók figyelmét.

A kampány legfontosabb mérföldkövei, tapasztalatai

A felhasználók többsége külső oldalakról érkeztek a konkrét recept aloldalakra, majd ezt követően elhagyták azt. Az elsődleges KPI-unk az volt, hogy ezt a látogatási időt növelni tudjuk, elcsábítsuk a látogatókat további oldalakra.

Figyeltünk arra, hogy a böngészés élménye folyamatos legyen, ezért a lista oldalakon egy »infinite scroll« kapott helyet. Ezeken kívül a tartalom középpontba helyezésénél arra is fókuszáltunk, hogy jól komponált és hatalmas képek kerülhessenek ki az oldalra.

Amire büszkék vagyunk

„Már több site fejlesztésben és relaunch-ban volt részem, de ez a mostani mind time menedzsmentben, gördülékenységben, rugalmasságban a legjobbak között volt! Gratulálok, szép munka volt, még egyszer köszönöm! A fejlesztőknek pedig külön köszönet, rég találkoztam ennyire nyitott és rugalmas csapattal!” – Filák Olivér; Digitális menedzser, Dr. Oetker.

Legújabb hírek
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!
február 22. 14:20
Mielőtt tavaly év végén mi is kiraktuk volna az „ünnepi zárvatartás” táblát, megalkottuk a MOL Limo karácsonyi kampányának médiamixét és influencer stratégiáját. Legújabb case study-nkban erről mesélünk nektek. Ismerjétek meg, hogyan értük el hatékonyan a kampány célcsoportját és melyik influencerre rezonáltak legjobban a jövő Limosai.
február 03. 17:02
A 2020-as ünnepi időszakban debütált a Szökés Pretóriából című film az AMC csatornáján. Ennek az eseménynek a digitális médiakampányára kért fel minket a csatorna – és most megismerhetitek, hogyan alakítottuk ki „szökési mestertervünket”!
január 19. 16:24
Ismerj meg minket!
Ádám Social media manager
#socialmedia #insta #musician #foreland #azeneazkell