Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
május 10. 09:59
Keresd a neo-s kollégáinknál és a Kreatív magazin májusi számában!

 

Megjelent az ez évi DMTK, a hazai és nemzetközi digitális médiával és marketinggel kapcsolatos legfontosabb tények, trendek és adatok évkönyve. Az évente publikált Digitális Média Tények Könyve az elmúlt 12 év során – a magyar digitális piac egyetlen kiadványaként – jelentős ismertségre tett szert, szakmai díjakat is szerzett, sőt, gyűjtőkről is tudunk! Ennek megtisztelő tudatában álltunk hozzá a DMTK elkészítéséhez, és idén a szokásos tartalmak mellett – kiemelt témáként – alaposabban utánajártunk a nemzetközileg hasító D2C (direct-to-consumer) trendnek, az ezzel kapcsolatos számoknak, információknak is. A direct brand economy jelentőségét alátámasztandó két mondatot idéznénk ide a kiadványunk borítójáról:

2,2 milliárd dollár – ennyi finanszírozást kapott összesen a befektetések mérete szempontjából top15 D2C márka.

62% - az Y generáció ekkora része esetében építi az online tartalom a márkák iránti hűséget.

Jó olvasgatást kívánunk!

 

Legújabb hírek
A mai napi világpremier keretében bemutatkozott Moneytou, a Viberbe beépülő azonnali pénzküldő és -fogadó szolgáltatás.
október 03. 12:00
Molcsapat.hu, Béresmozgás.hu, Sütnijó!, Digitális Média Tények Könyve, Enter!Digital® – mi köti össze őket? Mindegyik márkaépítési céllal üzemelő saját média, azaz márkamédia – és mindegyiket mi készítjük.
szeptember 23. 13:48
Sikerrel zárult közös „Befőzés kampányunk” megünnepléseként, úgy gondoltuk, meghívjuk a Dr. Oetker velünk dolgozó csapatát egy kötetlen, evős-ivós, baracklekvár befőzős bulira hozzánk.
augusztus 01. 08:40
Ismerj meg minket!
Patrik Social media manager