Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2019. május 10. 09:59
Keresd a neo-s kollégáinknál és a Kreatív magazin májusi számában!

 

Megjelent az ez évi DMTK, a hazai és nemzetközi digitális médiával és marketinggel kapcsolatos legfontosabb tények, trendek és adatok évkönyve. Az évente publikált Digitális Média Tények Könyve az elmúlt 12 év során – a magyar digitális piac egyetlen kiadványaként – jelentős ismertségre tett szert, szakmai díjakat is szerzett, sőt, gyűjtőkről is tudunk! Ennek megtisztelő tudatában álltunk hozzá a DMTK elkészítéséhez, és idén a szokásos tartalmak mellett – kiemelt témáként – alaposabban utánajártunk a nemzetközileg hasító D2C (direct-to-consumer) trendnek, az ezzel kapcsolatos számoknak, információknak is. A direct brand economy jelentőségét alátámasztandó két mondatot idéznénk ide a kiadványunk borítójáról:

2,2 milliárd dollár – ennyi finanszírozást kapott összesen a befektetések mérete szempontjából top15 D2C márka.

62% - az Y generáció ekkora része esetében építi az online tartalom a márkák iránti hűséget.

Jó olvasgatást kívánunk!

 

Legújabb hírek
Ahogyan az első évfolyamnál a 2008-as gazdasági válság, úgy most a koronavírus sem akadályozta meg a digitális piaci áttekintésük kiadását. Igaz, a tartalmat részben át kellett szabni az új körülményeknek megfelelően.
június 23. 12:33
2019. szeptemberétől Pavláth Zita irányítja ügynökségünket, Benda Gergely korábbi operatív igazgató pedig ezzel párhuzamosan a Moneytou szolgáltatást működtető, projektcégként létrejött NeoPay Kft. ügyvezetőjeként folytatta munkáját. Utóbbinak mostanra megszűnt minden kapcsolata a Neo Interactive-val, miután Soós Gergely – aki mindkét vállalkozásban tulajdonos volt – novemberben eladta a NeoPay-ben lévő 50%-os részesedését.
január 15. 16:15
Tavaly karácsony előtt úgy döntöttünk, hogy egy különleges meglepetéssel készülünk ügyfeleinknek és partnereinknek: mégpedig a jótékonyság szívet melengető érzésével.
január 08. 10:54
Ismerj meg minket!
Gigi Senior social media manager