Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
május 10. 09:59
Keresd a neo-s kollégáinknál és a Kreatív magazin májusi számában!

 

Megjelent az ez évi DMTK, a hazai és nemzetközi digitális médiával és marketinggel kapcsolatos legfontosabb tények, trendek és adatok évkönyve. Az évente publikált Digitális Média Tények Könyve az elmúlt 12 év során – a magyar digitális piac egyetlen kiadványaként – jelentős ismertségre tett szert, szakmai díjakat is szerzett, sőt, gyűjtőkről is tudunk! Ennek megtisztelő tudatában álltunk hozzá a DMTK elkészítéséhez, és idén a szokásos tartalmak mellett – kiemelt témáként – alaposabban utánajártunk a nemzetközileg hasító D2C (direct-to-consumer) trendnek, az ezzel kapcsolatos számoknak, információknak is. A direct brand economy jelentőségét alátámasztandó két mondatot idéznénk ide a kiadványunk borítójáról:

2,2 milliárd dollár – ennyi finanszírozást kapott összesen a befektetések mérete szempontjából top15 D2C márka.

62% - az Y generáció ekkora része esetében építi az online tartalom a márkák iránti hűséget.

Jó olvasgatást kívánunk!

 

Legújabb hírek
Keresd a neo-s kollégáinknál és a Kreatív magazin májusi számában!
május 10. 09:59
Interjú Oliver Sales-szel, az irodánkat megújító belsőépítésszel.
2018. május 15. 09:18
Benda Gergely veszi át május 1-jétől a neo operatív irányítását, Soós Gergely eddigi ügyvezető tulajdonosként piacépítéssel foglalkozik a jövőben.
2018. április 26. 13:07
Ismerj meg minket!
Fanni Graphic designer
#graphicdesign #makeup #daschund #cutelittlethings