Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
január 15. 15:14
Milyen ügyfélajándék lehet biztonságos egy világjárvány közepén? Digitális ügynökségként a válasz szerencsénkre kézenfekvő volt. Ezért tavaly év végén úgy döntöttünk, hogy egy sablonmentes meglepetéssel lepjük meg partnereinket és a frontvonalban dolgozó hősöket a táv-ünnepi időszakban.

2019-ben kezdtünk bele egy új hagyományba: a karácsonyi ajándékkeretünket nem csak ügyfeleinkre költjük, hanem minden évben kiválasztunk egy területet, akiknek úgy látjuk, szükségük van a támogatásunkra. 2020-ban ezt még egy csavarral toldottuk meg: azon kívül, hogy a színházak és kulturális élet fennmaradásában szerettünk volna segédkezni, nem feledkezhettünk meg az első vonalban dolgozókról sem.

Ezért döntöttünk úgy, hogy az eSzínház platformjának segítségével (ami elviszi az otthonokba a színházi előadásokat) minden ügyfelünket egy-egy virtuális színházjeggyel lepjük meg. De nem csak nekik szerettük volna egy kicsit színesebbé tenni az ünnepeket: a Szent Imre Korház dolgozóiknak is küldtünk eSzínházjegyeket, hogy azok is átélhessék a karácsony csodáját, akik szentestén is szolgálatban állnak.

Az ügyfeleinktől érkezett számtalan pozitív visszajelzés – amik közül többen kiemelték, mennyire jó ötlet volt a Szent Imre Korház dolgozóinak küldeni az ajándékjegyek egy részét – is azt igazolta, hogy adni mindig jobb, mint kapni. Ezekből meg is mutatunk most néhányat, hogy ne csak a mi szívünk olvadozzon tőlük:

  • „Ez az egyik legkirályabb ajándék, amit kaptunk!”
  • “Ez tök jó ajándék, különösen a Szent Imrés résszel!”
  • „Nagyon köszönöm! Igazán ötletes ajándék!”
  • „Nagyon kedves ez a Színházas kupon kód, és nagyon ötletes is, köszönöm!”
  • „Köszönjük ezt a nagyszerű virtuális ajándékot!”
  • „Ez nagyon szuper ajándék, köszönöm szépen!”
  • „Ez igazán kedves, és ötletes ajándék (főleg az ápolóknak adott rész)!”
  • “Jaj ez de jó, köszönöm!”
  • „Nagyon köszönöm – és nagyon eredeti az ajándék!”
Legújabb hírek
Felkértük Bolla Fanni Art Director kollégánkat, hogy vezessen be minket az elmúlt évek UI trendjeibe. Cikkünk első részében a már egy ideje uralkodó megoldásokról olvashattok.
április 12. 16:07
Minket választott a Dr. Oetker, hogy közösen vigyük sikerre a Ristorante márka első digitális fókuszú image kampányát.
április 07. 09:19
2020 első negyedének végén két előadást is tartott Novák Ferenc, social media business unit vezetőnk. Ezekről olvashattok most egy-egy rövid beszámolót, kattintsatok a részletekért!
április 01. 12:49
Ismerj meg minket!
Anett account manager