Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2020. szeptember 04. 06:22
A Ringier Axel Springer Magyarország felkérésére bemutattuk a Digitális Média Tények Könyve 2020 legfontosabb eredményeit és az idei év legforróbb trendjeit a Digital Media Campus oktatási programon.

A Ringier Axel Springer Magyarország július közepén kérte fel a Neo Interactive-ot, hogy foglalja össze a Digitális Média Tények Könyve 2020 eredményeit a médiavállalat oktatási programján, a Digital Media Campuson (DMC). A DMC a digitális újdonságokat hozza közelebb a résztvevőkhöz, hogy olyan tartalmakat tudjanak készíteni és olyan megoldásokkal támogassák márkáikat, amik megfelelnek a közönség elvárásainak, valamint igazodnak az aktuális trendekhez.

Ennek érdekében egy online előadást tartottunk, ahol bemutattuk a digitális térben elérhető fogyasztók összetételét, az összetétel változását az elmúlt évekhez képest, a közönség internetezési és fogyasztási szokásait. Ezeken kívül szó volt az idei hot topic-okról is, mint például a streaming, a podcast és az évek óta erősödő videós tartalmak, amiket egy médiavállalatnak is érdemes minél hamarabb meglovagolni.

„2019 tavaszán indítottuk el a Digital Media Campus Alumni programunkat, amelynek eseményeibe a Ringier Axel Springer Magyarország teljes szervezetét bevonjuk, nemcsak az éves tanfolyamunk résztvevőit: fontosnak tartottuk, hogy a DMTK által elérhető információkat ezen a fórumon is közvetítsük a kollégáinknak. Nagyon hasznos volt megismerni a friss adatokra támaszkodó fogyasztói szokásokat, a médiatípusokra lebontott értékelést és az új platformokban rejlő lehetőségeket, amik segítenek fókuszálni a figyelmünket és új üzleti lehetőségeket teremthetnek számunkra” – értékelte Maróy Krisztina, a DMC vezetője az előadást.

A 2020. júniusában megjelent Digitális Média Tények Könyve ide kattintva ingyenesen letölthető.

Még csak ismerkedik a digitális játszótérrel? Mi itt nőttünk fel, idén lettünk 18 évesek! Ha szüksége lenne egy csapatra, akik bevezetik a cégét a virtuális világba, várjuk megkeresését: neo@neointeractive.hu

Legújabb hírek
Milyen ügyfélajándék lehet biztonságos egy világjárvány közepén? Digitális ügynökségként a válasz szerencsénkre kézenfekvő volt. Ezért tavaly év végén úgy döntöttünk, hogy egy sablonmentes meglepetéssel lepjük meg partnereinket és a frontvonalban dolgozó hősöket a táv-ünnepi időszakban.
tegnap 15:14
Átterveztük kedvenc Black Friday-es oldalunkat, amit még 2017-ben indítottunk útjára. Nézzétek meg legújabb munkánkat!
2020. november 23. 14:38
Legújabb cikkünkben a nyár végén futó MOL Drive kampány kulisszatitkairól olvashattok, és arról, milyen kiugró eredményeket lehet elérni egy jól optimalizált kampánnyal.
2020. november 11. 16:34
Ismerj meg minket!
Réka Senior project manager
#trailrunner #horserider #traveller #digitalprojektek