A Ringier Axel Springer Magyarország július közepén kérte fel a Neo Interactive-ot, hogy foglalja össze a Digitális Média Tények Könyve 2020 eredményeit a médiavállalat oktatási programján, a Digital Media Campuson (DMC). A DMC a digitális újdonságokat hozza közelebb a résztvevőkhöz, hogy olyan tartalmakat tudjanak készíteni és olyan megoldásokkal támogassák márkáikat, amik megfelelnek a közönség elvárásainak, valamint igazodnak az aktuális trendekhez.
Ennek érdekében egy online előadást tartottunk, ahol bemutattuk a digitális térben elérhető fogyasztók összetételét, az összetétel változását az elmúlt évekhez képest, a közönség internetezési és fogyasztási szokásait. Ezeken kívül szó volt az idei hot topic-okról is, mint például a streaming, a podcast és az évek óta erősödő videós tartalmak, amiket egy médiavállalatnak is érdemes minél hamarabb meglovagolni.
„2019 tavaszán indítottuk el a Digital Media Campus Alumni programunkat, amelynek eseményeibe a Ringier Axel Springer Magyarország teljes szervezetét bevonjuk, nemcsak az éves tanfolyamunk résztvevőit: fontosnak tartottuk, hogy a DMTK által elérhető információkat ezen a fórumon is közvetítsük a kollégáinknak. Nagyon hasznos volt megismerni a friss adatokra támaszkodó fogyasztói szokásokat, a médiatípusokra lebontott értékelést és az új platformokban rejlő lehetőségeket, amik segítenek fókuszálni a figyelmünket és új üzleti lehetőségeket teremthetnek számunkra” – értékelte Maróy Krisztina, a DMC vezetője az előadást.
A 2020. júniusában megjelent Digitális Média Tények Könyve ide kattintva ingyenesen letölthető.
Még csak ismerkedik a digitális játszótérrel? Mi itt nőttünk fel, idén lettünk 18 évesek! Ha szüksége lenne egy csapatra, akik bevezetik a cégét a virtuális világba, várjuk megkeresését: neo@neointeractive.hu