Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2020. november 05. 10:59
A kategóriában egyedül talpon maradva, végül bronz díjjal jutalmazta a nemzetközi zsűri kedvenc indiánunkat a 2020-as Hipnózison. Mi mást is mondhatnánk erre: uff!

 

A 2019-ben útnak indított, Viber applikációba épülő azonnali pénzküldő és -fogadó szolgáltatásunk (röviden: Moneytou) küldtünk ringbe Magyarország egyik legfontosabb reklámos versenyén, a Hipnózison.

Idén a zsűri drákói szigorral pontozta a pályázatokat, összesen 3 arany díjat osztottak ki, de mindhármat társadalmi célú kategóriákban – emiatt például év ügynökségét se tudtak hirdetni az online gálán. Emiatt is örülünk különösen annak, hogy a Moneytou – az „Innovatív platformhasználat” kategória egyedüli díjazottjaként – egy bronz oklevelet hozott a Gombocz utcai csapatnak.

Ismerd meg nyertes kampányunkat!

Ha pedig még többet szeretnél megtudni Moneytou életútjáról a születésétől a világpremierig, kattints ide.

 

Legújabb hírek
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!
február 22. 14:20
Mielőtt tavaly év végén mi is kiraktuk volna az „ünnepi zárvatartás” táblát, megalkottuk a MOL Limo karácsonyi kampányának médiamixét és influencer stratégiáját. Legújabb case study-nkban erről mesélünk nektek. Ismerjétek meg, hogyan értük el hatékonyan a kampány célcsoportját és melyik influencerre rezonáltak legjobban a jövő Limosai.
február 03. 17:02
A 2020-as ünnepi időszakban debütált a Szökés Pretóriából című film az AMC csatornáján. Ennek az eseménynek a digitális médiakampányára kért fel minket a csatorna – és most megismerhetitek, hogyan alakítottuk ki „szökési mestertervünket”!
január 19. 16:24
Ismerj meg minket!
Juci Junior Account Manager
#reggeliedzes #harrypotter #mutimitsütsz #utazas