Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2019. november 29. 12:14
Az egész évben üzemelő akciómagazinunk nem csupán az akcióaggregátor-oldalak versenyében lett az első Black Friday napjának legnagyobb részén, hanem megelőzte az összes nagy webáruházat is az organikus találatok között.

Digitális tartalom- és reklámvállalatként 3 éve működtetjük a HelloBlackFriday.hu oldalt, ami részben a korábbi Internetes Vásárlás Napja kezdeményezésünk – pontosabban annak akciógyűjtő és rendszerező weboldala – szerves folytatása, részben pedig az év 365 napján üzemelő akciós hírmagazin. A portál novemberi főtámogatója a korábbi évekhez hasonlóan az MPL, aki a csomagküldemények átvételét megkönnyítő PostaPontokat népszerűsíti a kereskedelmi nap kapcsán.

A Google-ben a Black Friday kifejezés éves szinten tekintve is az egyik legkeresettebb (például 2017-ben egyenesen a legtöbb keresést regisztrálta erre a szóösszetételre a Google.hu), nem csoda, hogy a SEO, azaz a keresőoptimalizációs szakmai munka legnagyobb kihívása az első találati helyre kerülés.

2019. november 29-én, azaz a Black Friday napján délben a Google.hu-ban a következő volt a találati sorrend – inkognitó (privát) ablakban nézve, hogy a korábbi saját keresések ne befolyásolják az általános listát:

  1. HelloBlackFriday
  2. Alza
  3. Black.friday.hu
  4. Mall.hu
  5. MediaMarkt
  6. Notino
  7. eMAG
  8. eDigital
  9. Wikipedia
  10. Blackfriday.hu

Link: www.helloblackfriday.hu

Legújabb hírek
Milyen ügyfélajándék lehet biztonságos egy világjárvány közepén? Digitális ügynökségként a válasz szerencsénkre kézenfekvő volt. Ezért tavaly év végén úgy döntöttünk, hogy egy sablonmentes meglepetéssel lepjük meg partnereinket és a frontvonalban dolgozó hősöket a táv-ünnepi időszakban.
tegnap 15:14
Átterveztük kedvenc Black Friday-es oldalunkat, amit még 2017-ben indítottunk útjára. Nézzétek meg legújabb munkánkat!
2020. november 23. 14:38
Legújabb cikkünkben a nyár végén futó MOL Drive kampány kulisszatitkairól olvashattok, és arról, milyen kiugró eredményeket lehet elérni egy jól optimalizált kampánnyal.
2020. november 11. 16:34
Ismerj meg minket!
Zsuzsa senior media planner
#zsuzsci #elemzés #av #ct #tánc #darts #sütés-főzés