június 06. 11:47
Marketingesek és médiások ezrei lapozgathatják a jubileumi számot, amelyet 5.000 nyomtatott példányban terjesztünk.

A 10. évforduló kötelez, ezért különös figyelemmel és szeretettel dolgoztunk az idei kiadványon. Az előző évek tények könyvei a mind látványosabb infografikai megjelenítés mentén készültek – segítendő az adatteli tartalom minél könnyebb feldolgozását – , az idei kiadvány azonban még tovább lépett e téren. A hagyományosabb infografikát ugyanis itt már meghaladja egy egységes, – a szándékaink szerint – az olvasót beszippantó vizuális világ, amit infodizájnnak is nevezhetünk.

Tartalmi oldalon is újítottunk: a DMTK kistestvéreként megszületett a Digitális Média Vélemények Könyve, amelyben a digitalizálódás, az „online-ság” múltját, jelenét és jövőjét nem tényeken, hanem véleményeken keresztül próbáljuk bemutatni. És hogy kinek, kiknek a véleménye? Bárkié, aki sajátos nézőpontot adhat a témában kisgyerektől idősig, zenésztől online marketingesig, bloggertől sportolóig, pszichológustól borászig stb. A végeredmény egy tartalmilag és látvány szempontból is színes könyv lett, amivel örömmel megajándékozzuk partnereinket, ha eddig esetleg még nem jutott volna el hozzájuk.

(A korábbi évek tények könyveit digitális formában itt tudod elérni: http://neo-interactive.hu/dmtk.)

Ismerj meg minket!
Eszter account & content manager
#blackteam #whisky #theboss #csillagnem #gourmet #nyáv